środa, 25 stycznia 2012

%%Sale%%

Jak wiecie wyprzedaże powoli się już kończą, ale nadal możecie upolować coś naprawdę ciekawego po dość niskich cenach. Z tego co udało mi się zaobserwować to wyprzedaże w Warszawie są na poziomie 70% w większości sklepów. A zatem dziewczyny i chłopaki jeśli macie jakiś wolny zasób gotówki i chcecie go wydać na ciuchy, buty lub dodatki to ruszajcie do sklepów.
A oto moje wyprzedażowe łupy:



Swetry: Camaieu  Bluzka: Tchibo  Spodnie: Mango  Torebka: Allegro   Breloczek: YSL

Oczywiście nie obyło się bez kupienia kolejnych par butów:


Sandałki: Zara  Kozaki: Auchan

Za wszystkie rzeczy, które Wam pokazałam zapłaciłam łącznie 200 zł. Jedynie torebka jest prezentem od mojego chłopaka. A więc sami widzicie, że warto polować na fajne okazje podczas wyprzedaży. Tylko pamiętajcie, polujcie z głową. Nie warto inwestować dużych pieniędzy w coś co modne jest tylko w danym sezonie. Warto kupować, rzeczy uniwersalne i klasyczne, które zawsze będziecie mogli zestawić z ciekawymi dodatkami.

P.S. Dziewczyny!! Polecam Wam stronę, na której znajdziecie bardzo ładne, porządnie zrobione skórzane buty w przystępnych cenach www.wodowski.pl. Zakupy w tej firmie to czysta przyjemność i przede wszystkim komfort noszenia ślicznych bucików.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz