niedziela, 29 lipca 2012

Porządki:)

Dawno, nawet bardzo dawno mnie tu nie było. Niestety praca i wiele zajęć pochłania mój czas. Dzisiaj choć troszkę nadrobię zaległości blogowe.
Za oknem gorąco.Taka temperatura wybitnie mi nie sprzyja. W związku z tym, że jestem "dzieckiem zimy" (styczeń- to mój miesiąc urodzenia), jakoś nie specjalnie przepadam za latem. Wiem, wiem, większość z Was pewnie teraz myśli, że jestem jakaś nienormalna. Bo jak można lubić porę roku, z mrozem, śniegiem i ciągłą ciemnością? Jak  dla mnie zima to jest to i nic tego nie zmieni. W związku z dzisiejszym (kolejnym) upalnym dniem, postanowiłam zrobić porządki w szafie. Takie upały sprawiają, że nawet nie chce mi się wyściubić nosa z domu, a ostatnimi czasy bezproduktywne spędzanie wolnego czasu nie jest w moim stylu. Poza tym, trzeba zrobić miejsce na 'łupy" z wyprzedaży:)

Jeśli, któraś z Was będzie zainteresowana to zapraszam. Oto moje aukcje:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz