niedziela, 6 maja 2012

Fioletowo mi:)

Jak Wam minął ten bardzo długi weekend? Mi w sumie bardzo dobrze, pomimo zaledwie dwóch dni wolnych:) Jutro jednak musimy wszyscy wrócić do rzeczywistości. Nawet nie chce mi się myśleć o porannym wstawaniu, więc staram się jak najlepiej wykorzystać te kilka ostatnich godzin wolnego.
Dzisiejszy post poświęcony będzie nowej buteleczce lakieru, jaka wzbogaciła moją lakierową kolekcję. Przyznam się, że kolor ten wypatrzyłam u pewnej Pani która jechała ze mną autobusem. Poszukiwania nie trwały długo. Sklep Golden Rose i jego asortyment jak zwykle mnie nie zawiódł. Zdjęcia nie oddają koloru lakieru. Na paznokciach jak i w buteleczce jest to fiolet- kolor śliwki węgierki z małymi drobinkami. Jeśli któraś z Was lubi takie barwy na paznokciach to serdecznie polecam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz