niedziela, 25 marca 2012

Troszkę nowości:)

Za nami kolejny piękny, słoneczny weekend. Można powiedzieć, że pogoda nas rozpieszcza, chociaż dzisiaj w Warszawie wiał dość chłodny wiatr. W związku z tym, że termometry pokazują już dość optymistyczną temperaturę, nareszcie można zrzucić z siebie ciepłe kurtki i kozaki. Lubię zimę, ale to ubieranie się "na cebulę" z czasem staje się męczące.
Dzisiejszy wolny dzień postanowiłam przeznaczyć na małe tourne po sklepach. Plan był prosty, kupić sukienkę i spodnie do noszenia na co dzień do pracy. Niestety, a może stety ten prosty plan uległ małej modyfikacji. Do domu wróciłam z 3 parami butów i letnią sukienką. Nie zmienia to jednak faktu, że jestem bardzo zadowolona z dzisiejszych zakupów.
A oto co mi się udało upolować.

Sukienka: House

 Balerinki: H&M 

A oto coś na co czekałam już od ponad tygodnia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz