sobota, 7 stycznia 2012

Premiera:)

Mój pierwszy, można by ująć, że premierowy wpis na tym blogu. 
Tak naprawdę, dość długo zbierałam się do tego aby go założyć. Od dłuższego czasu śledzę, kilka znakomicie zrobionych i ciekawych blogów dotyczących mody i gotowania. Dziewczyny, które prezentują na nich swoje nowe, modowe odkrycia, ubrania i kosmetyki jakie udało im się upolować m.in. na wyprzedażach,a także testy różnego rodzaju kosmetyków, stanowią dla mnie doskonałą inspirację w kreowaniu własnego wyglądu.

Ines Blog to blog typowo kobiecy. Poświęcony będzie temu co kobiety lubią najbardziej: ubrania, buty, kosmetyki. Jedną z moich pasji, jest także gotowanie, a zatem moje drogie Panie, co jakiś czas pojawiać się będą posty typowo kulinarne. Postaram się przedstawić Wam, przepisy "wyłowione" z sieci i sprawdzone przeze mnie.

Mam nadzieję, że mój blog będzie należał do tych z serii łatwych i przyjemnych w odbiorze.

Pozdrawiam Ines:)

P.S. W związku z tym, że jest to mój pierwszy blog bardzo proszę o wyrozumiałość:) Z czasem na pewno nabiorę wprawy w prowadzeniu go:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz